Ja es pot consultar la Memòria de la Biblioteca de 2013

La Memòria de 2013 recull totes les dades, projectes, activitats i estadístiques que ha generat la Biblioteca Municipal durant l’any 2013. En general destaca el gran nombre d’activitats i projectes que han fet que mes de 4.800 persones hagin participat activament en el dia a dia de la Biblioteca. El préstec de documents s’estanca igual que a la gran majoria de biblioteques públiques: tot i així, confiem en l’efecte propulsor que tindrà el nou equipament que es preveu que estigui en funcionament a principis de 2015.

Podeu consultar amb detall tots els objectius de treball d’aquest servei públic i si voleu fer algun suggeriment no dubteu a posar-vos en contacte amb nosaltres.

Trobareu aquests documents a l’apartat Biblioteca, Memòria i estadístiques, d’aquest web.

• Horari d'hivern (del 15 de setembre al 14 de juny)

• Matins

• Dimarts, divendres i dissabtes de 10 a 13.30 h