Com fer-se el carnet / Normativa

El carnet

La Biblioteca Municipal de Manlleu és d’accés lliure. Per entrar i consultar documents no cal tenir carnet, però si es volen fer servir els serveis de la biblioteca (préstec, Internet, etc) s’ha de sol·licitar al personal donar-se d’alta com a usuari de la biblioteca.

El carnet és un document personal i intransferible que es pot demanar en persona a qualsevol dels dos espais de la Biblioteca portant documentació identificativa oficial (DNI, passaport, carnet de conduir, etc.).

El carnet es pot sol·licitar també a través d’Internet però cal anar a recollir-lo a la biblioteca i presentar la documentació identificativa.

Tenir el carnet de la biblioteca té avantatges: descomptes a llibreries, teatres, museus, etc. Consulta al web totes les opcions.

Normativa

Tota la normativa relacionada amb l’obtenció i ús del carnet és al web del Butlletí Oficial de la Província (BOP) .

La Biblioteca Municipal de Manlleu també es regeix per les normes bàsiques descrites a l’Ordenança de civisme i convivència ciutadana i en la seva posterior modificació