Conferència-Taller «Viure sense música?»
Conferència-Taller «Viure sense música?». A càrrec de Maria José Anglés, musicòloga i divulgadora musical.
Seríem capaços de viure sense música? La resposta és no, i en aquesta conferència analitzarem de manera pràctica el poder de la música des dels seus orígens. Us presentarem una sessió on descobrirem per què la música és tan important per a la nostra vida. Com ens influencia en el nostre dia a dia? Quina relació hem tingut amb ella al llarg del temps? Com ens pot ajudar a viure més feliços? Una bona oportunitat per reflexionar sobre la capacitat transformadora de la música.
📅 Quan? El divendres 06 de juny a les 19:00h
📍 On? Biblioteca Municipal de Manlleu BBVA (Carrer del Pont, 16-18, 2ona planta). Manlleu
🎟️ Entrada gratuïta – Places limitades.
T’hi esperem!