L’Alterna’t a la Biblioteca

Durant tot el mes de setembre de 2021 es pot veure a la Biblioteca la Mostra documental de llibres sobre emergència climàtica i economia social i solidària. Aquesta selecció s’ha fet dins dels actes i accions que es fan a l’Alterna’t, mes de l’economia social i solidària d’Osona. Una cinquantena de llibres que van des del text més divulgatiu a obres d’autors que han rebut el premi Nobel d’economia. La Biblioteca ha reforçat el fons sobre aquestes dues temàtiques per tal que tothom que ho desitgi pugui informar-se i aprofundir sobre aquests dos temes que sovint van ben lligats. No ens hem oblidat dels nens i nenes: tenim també un apartat especial de llibres per a infants. També hi trobareu informació impulsada des de la comarca d’Osona. Podeu consultar tots els llibres que hem seleccionat a la Guia de lectura que hem fet. Els documents es poden emportar en préstec a casa. Desitgem que aquesta tria us pugui ser d’utilitat perquè és ben clar que el futur del planeta depèn de nosaltres.

Alterna't, Exposicions, Guia de lectura