Skip to main content
CATÀLEG

Soci Director a The Art of Newmanagement. Formador en habilitats Directives i personals. Consultor i Coach en RRHH i Estratègia. Conseller en diferents companyies.

Ex-directiu de primer nivell durant més de 25 anys al Grup Pronovias, al Grup Arbora i a Peat Marwick (actualment KMPG).

Professor col·laborador a ESADE els darrers 20 anys, a  UB, IL3 i a l’Universidad Politécnica de Madrid (CEPADE) en “Habilidades Directivas y Personales”.

Llicenciat en Ciències Empresarials i Màster en Administració d’empreses per ESADE, amb formació complementària a New York, Oxford, Londres, Frankfurt, Brusel.les, Milà, i Canterbury.

Ponent a diferents Congressos, publica articles en l’àmbit dels Recursos humans i Gestional.

En l’actualitat pertany a la prestigiosa associació de conferenciants Speakers Associates.

LLIBRES PUBLICATS

(2009) Sin tiempo que perder: consejos y ejercicios para ser más eficaz. Barcelona: ALienta, 161 pp.

BLOGS, WEBS QUE GESTIONA

Mas Font, Josep. El Blog de Josep Mas. (https://josepmasfont.com/)