Skip to main content
CATÀLEG

Un escriny és un cofret molt especial, aquell que serveix per estotjar-hi joies o coses de preu, aquell cofret que, si en tinguéssim un, segur que n’amagaríem la clau perquè ningú el pogués remenar sense el nostre permís, però del qual en presumiríem davant les nostres amistats. Aquest és el motiu pel qual hem batejat així el nostre blog, un blog del qual tots els manlleuencs en podrem estar orgullosos, perquè el seu contingut és molt valuós. Com, si no, podríem qualificar-lo, si tenim en compte que per a qualsevol poble el més important és la seva gent?

I precisament això és el que trobareu en les pàgines d’aquest blog, la gent de Manlleu que ha escrit i que escriu, i els llibres o estudis que Manlleu ha inspirat. Més de 200 autores i autors. La versió inicial d’aquesta tasca es va publicar en un llibre en paper l’any 1997. A partir d’aquí la Biblioteca va veure la necessitat d’anar-la actualitzant i per aquest motiu es va gestar aquesta versió digital.

Què es pot fer per formar part de l’Escriny?
  • Cal ser un autor o autora de Manlleu (de naixement o d’arrelament), viu o mort.
  • És necessari tenir obra editada en paper o digitalment.
  • S’ha d’enviar un correu electrònic a la Biblioteca informant de la publicació d’algun llibre, estudi, etc.
Què cal enviar?
  • Un currículum resumit de la trajectòria vital, literària o acadèmica.
  • Una fotografia recent.
  • Una llista amb tota la relació d’obres publicades.
Què cal tenir en compte?
  • En el cas dels autors o autores que publiquen sobretot articles a revistes científiques i que tenen molta producció, la Biblioteca farà un resum de la seva bibliografia indicant a quines capçaleres solen publicar.
  • Us agrairem MOLT que ens envieu periòdicament les actualitzacions de la vostra biografia i bibliografia.
  • La Biblioteca es posarà en contacte amb vosaltres per anar mantenint la pàgina al dia: aviseu-nos dels vostres canvis de contacte.
I sobretot, si detecteu errors, aviseu-nos!

    21 octubre 2014

    GAJA JAUMEANDREU, Raimon (Manlleu, 1954 – )

    Va néixer a Manlleu l’any 1954.

    Es va llicenciar en Filosofia i Ciències de l’educació i és diplomat en Psicologia Clínica per la Facultat de Medicina de la Universitat de Barcelona, té el títol de Especialista en Psicologia Clínica. Té un Master en Teràpia de la conducta i un altre en Sexualitat Humana.

    És membre fundador i director de l’Institut Superior d’Estudis Psicològics (ISEP).

    Actualment, combina l’activitat docent com a professor a ISEP Formació , amb l’exercici de la psicologia clínica a ISEP Clínic.

    LLIBRES PUBLICATS

    (1993) Videojuegos. ¿Alienación o desarrollo?. Barcelona: Grijalbo. 192 p.

    (1993) ¿Para qué servimos los psicólogos?. Barcelona: Institut d’Estudis Psicològics. 56 pp.

    (1994) ¿Por qué suspenden nuestros hijos? Cómo detectar y superar el fracaso escolar. Barcelona : Grijalbo, 196 pp.

    (1994) Dejar de fumar. Tú puedes conseguirlo. Valencia : Promolibro.

    (1994) Vivir en pareja. Como construir una convivencia feliz. Madrid : Edaf, 188 pp.

    (1994) Pierda el miedo al avión. Madrid : Temas de hoy, 125 pp.

    (1995) El síndrome del amor. Barcelona : Planeta, 233 pp.

    (1996) Bienestar, autoestima y felicidad. Barcelona : Plaza y Janés, 193 pp.

    (1997) Seducción y éxito social. Barcelona : Plaza y Janés, 252 pp.

    (2001) Aprèn a estimar-te. Guia bàsica per a millorar l’autoestima. Barcelona : Pòrtic.

    (2002) La parella. Viure i conviure. Barcelona : Pòrtic.

    (2002) Quierete mucho: guia sencilla. Barcelona: Plaza&Janés, 199 pp.

    (2009) Con la familia bien, gracias : los conflictos más comunes en la familia y sus soluciones. Barcelona ISEPClínic & Debolsillo.