La Fundació d’Antigues Caixes Catalanes-BBVA ofereix 500€ en llibres a la Biblioteca

Acabem de rebre un regal sorpresa! Dilluns 9 de setembre, dins dels actes de la Setmana del Llibre en Català, el grup d’empreses amigues de la Setmana, entre les que hi ha la Fundació d’Antigues Caixes Catalanes-BBVA, ens van fer donació d’un import de 500€ per comprar llibres a les casetes de la Setmana, ubicades a l’avinguda de la Catedral de Barcelona. Agraïm moltíssim als responsables de la Fundació i de la zona d’Osona BBVA, Belén Latorre i Albert Sala, que hagin pensat en la nostra biblioteca per fer aquest obsequi. Com us podeu imaginar vam córrer a comprar llibres, que aviat podreu llegir a la Biblioteca. Els identificareu amb un adhesiu de la Setmana del llibre en català. GRÀCIES Gràcies també a tota l’organització de la Setmana del Llibre en català: una altra manera de fer pinya!

• Horari especial COVID-19

• Matí