Èxit de Biblioriu d’enguany

L’activitat estiuenca per excel·lència de la Biblioteca Municipal de Manlleu augmenta participació.Del 4 de juliol fins al 12 d’agost, la zona de l’Embarcador del Ter, ha disposat d’un espai dedicat a la lectura. En total, en els 30 dies de funcionament, s’han deixat 488 documents (llibres i publicacions periòdiques), una xifra lleugerament superior a anys anteriors. El Biblioriu també ha apostat per la dinamització de la lectura organitzant diverses activitats: hora del conte, tallers, etc. En total s’han pogut portar a terme 11 activitats, amb una assistència total de 313 persones, xifra que suposa una mitjana d’unes 30 persones per activitat. Tot i que la pluja ha fet anul·lar alguna activitat, com és el cas del taller del dia del ‘Serpent dels menuts’, l’afluència de públic és clarament superior a altres anys. Amb aquests resultats satisfactoris, la Biblioteca Municipal continuarà aquesta activitat l’any que ve, incorporant petites variacions, però sense canviar massa el format, que està plenament consolidat.