Skip to main content
CATÀLEG

Va néixer a Manlleu el 1969. L’any 1992 es va llicenciar en Filosofia i Lletres, especialitat Geografia i Història, a la Universitat Autònoma de Barcelona. El mateix any va obtenir el títol de Mestre de Llengua a l’Institut de Ciències de l’Educació.

L’any 2001 va obtenir la suficiència investigadora, a través dels Cursos de Doctorat en Antropologia a la Universitat de Barcelona. Va publicar la tesina sota el títol “Perspectiva religiosa en el Yucatán del s. XVI”

Ha col·laborat, amb diferents articles sobre història, al Manlleu-Publicació.

Va ser arxivera municipal a Manlleu i professora del Patronat de Formació Professional; actualment ho és a La Salle Manlleu.

LLIBRES PUBLICATS

(1994) Francesc d’A,. Pujol. L’obra. En col·laboració amb altres autors. Manlleu: Gràf. Manlleu. 198 p.

(2005) La Salle Manlleu : 1880-2005: 125 anys educant amb il·lusió. En col·laboració amb altres autors. Manlleu: La Salle Manlleu. 165 p.

PARTS DE LLIBRE: CAPÍTOLS, SECCIONS, FRAGMENTS…

(1995) “Diferents aspectes de la vida de Manlleu”. En: Pinzellades històriques de Manlleu. Manlleu: Parròquia de Santa Maria. 17-20 p.

(2000) “Perspectiva religiosa e idolatría en el Yucatán del siglo XVI”. En: Estrategias de poder en América Latina. Volumen 1999. 503 p.

COL·LABORACIONS A CONGRESSOS

(1993) “Espai i temps d’oci a la història”. En col·laboració amb altres autors. En: XI Jornades d’Estudis Històrics Locals. Palma de Mallorca: Govern Balear. Conselleria d’Educació i Esports. P. 9.

(1998) “Adoctrinar y educar en el Yucatán del siglo XVI” En: IV Congreso Internacional de Mayustas. Ciudad antigua. Guatemala. Barcelona: Boletin Americanista .