Reobertura de la Biblioteca després del Covid-19

Estem molt contents i contentes d’anunciar-vos que el proper dia 28 de maig obrirem novament les portes. Només es podrà accedir a la Biblioteca amb cita prèvia i per venir a fer préstec de documents.

Farà falta que ens doneu aquestes dades:

Nom i Cognoms de l’usuari.

DNI de l’usuari.

Número de carnet de l’usuari.

Número de telèfon de contacte.

Autor i títol del/s document/s. (Si ho necessiteu, el personal bibliotecari farà les recomanacions i prescripcions pertinents).

En el cas de menors d’edat, els tutors legals podran fer reserves de documents amb el carnet dels menors per a documents infantils.

Us recordem que per facilitar aquest procés s’allargarà de nou el termini de retorn de documents en préstec fins el 31 de juliol i també  la recollida de reserves pendents. Tingueu en compte que tots els llibres amb reserva hauran de passar prèviament una quarentena de 14 dies abans no es puguin tornar a prestar.

L’horari d’atenció de la Biblioteca serà: Matí: divendres, de 10 a 13h. Tarda: de dilluns a divendres, de 16.30 a 20 h

De moment no es podrà fer consulta de documents a la sala ni es podran utilitzar els ordinadors. Les activitats han quedat anul·lades.

Fins ben aviat!

Correu electrònic: [email protected]

"Trackback" des de la teva web.