La Biblioteca redueix els serveis amb motiu de les noves restriccions a partir del 30 d’octubre

Novament la Biblioteca Municipal de Manlleu ha de reduir els serveis que ofereix a causa de l’augment generalitzat de casos de COVID-19. A partir del dia 2 de novembre la Biblioteca obrirà de dilluns a divendres, de 15.30 a 20.00 h i dissabtes, de 10 a 13.30 h.

Des del 30 d’octubre només es pot fer ús del servei de préstec, preferentment a través de cita prèvia:

En aquests moments els usuaris no poden accedir als prestatges per triar els llibres. Podeu trobar informació de tots els documents que tenim a la vostra disposició a través del catàleg de la Biblioteca. No dubteu a trucar-nos si necessiteu que us recomanem algun llibre o que us fem alguna cerca especial. Som aquí per ajudar-vos!

El servei d’Internet i l’ús de la sala de consulta i lectura queda suspès fins a nou avís.

Les activitats culturals presencials també queden suspeses. Estem treballant per adaptar-les a format virtual sempre que sigui possible.

Us anirem mantenint informats.

• Horari provisional

• Matí