La Biblioteca de Manlleu participa en un document sobre biblioteques en entorns multiculturals

MulticulturalitatEl passat dia 12 de març la Biblioteca Municipal de Manlleu va participar en la presentació del document professional Biblioteques públiques en entorns multiculturals : recomanacions pràctiques  a la Biblioteca del Fondo de Santa Coloma de Gramenet. Aquest document proposa unes pautes dirigides a bibliotecaris/es que treballen en municipis on la població resident és de múltiples procedències. Es fan propostes relacionades amb els diversos àmbits de la gestió de les biblioteques: cooperació, col·lecció, serveis, recursos humans i comunicació i difusió. També es recullen una desena de bones pràctiques que poden esdevenir suggeriments de treball per als professionals de les biblioteques.

El document és fruit del treball de 7 directores de biblioteques (Biblioteca del Nord de Sabadell, Biblioteca Districte 2 de Terrassa, Biblioteca La Florida de l’Hospitalet de Llobregat, Biblioteca Frederica Montseny de Canovelles, Biblioteca Sant Pau-Santa Creu de Barcelona, Biblioteca La Mina de Sant Adrià del Besòs i Biblioteca Municipal de Manlleu) que durant gairebé dos anys s’han reunit per consensuar aquestes propostes de treball.