Demaneu cita prèvia per venir a la Biblioteca

La Biblioteca està oberta a partir del dia 28 de maig. Si heu de venir a buscar llibres, discos, pel·lícules o revistes ens heu de demanar cita prèvia. Com ho podeu fer?

En qualsevol cas haureu de donar-nos les vostres dades, quins documents voleu en préstec, i quan voleu venir. El personal de la Biblioteca us preparà el que necessiteu i només haureu de venir a recollir-ho.

Truqueu-nos i us ajudarem a triar què podeu emportar-vos, continuarem recomanant novel·les i tota mena de llibres com ho fem presencialment.

A partir del dia 2 de juny reobrim també el servei d’Internet: és necessari demanar cita prèvia pel mateix telèfon i correu de la visita presencial. En el cas de la reserva d’ordinadors a través d’Internet es pot fer a través d’aquest enllaç.