TALLERS de lectura d’ESTIU. LABORATORI DE PARAULES, IMATGES I SONS.

Map Unavailable

Data/Hora
Date(s) - 07/07/2020 - 31/07/2020

Localització
Biblioteca Municipal de Manlleu BBVA

Categories

LABORATORI DE PARAULES, IMATGES I SONS. Taller de creativitat lectora. A càrrec de Marta Esmarats, actriu i educadora

T’agrada llegir? Vols descobrir noves mirades en els llibres? L’objectiu és obrir finestres per treballar noves mirades, descobrir el món interior i el món que ens envolta, i experimentar tots junts la creativitat personal i en grup. 8 sessions, del 7 al 31 de juliol (dimarts i divendres)

Per a infants de 2n a 5è de primària. De 10 a 11.15 h (10 places). Treballarem diversos temes amb l’ajut dels llibres: el mar i la terra, el so i el silenci, els invents de Gianni Rodari, etc.

Per a joves de 6è de primària a 4rt d’ESOD’11.45 a 13 h (10 places). Treballarem diversos temes amb l’ajut dels llibres: el so i el silenci, les migracions, la història i el gènere a través dels tatuatges, els invents de Gianni Rodari, etc.

Inscripcions gratuïtes a partir del 15 de juny al 661 87 53 27 (en horari de Biblioteca)  o per correu electrònic: [email protected]